De'Longhi EN 520.R rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi EN 520.R rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

s******@h********** 18-08-2021

Top kwaliteit

Geschreven voor: De'Longhi EN 520.R rood

Het is een van de beste koffie apparaten die ik persoonlijk heb geprobeerd voor de prijs. Het is eenvoudig om te gebruiken en het kan allerlei soorten koffie produceren en daardoor kan je genieten van alle smaken.

Pluspunten

• Makkelijk te gebruiken
  • Snel
  • Diverse smaken
  • Makkelijk schoon te maken
  • Blijft lang mee

pjsmit 19-09-2015
Geschreven voor: De'Longhi EN 520.R rood

Heerlijke koffie en makkelijk te bedienen. Groot nadeel is de duurzaamheid. In totaal is ons apparaat 3 keer voor reparatie opgestuurd. Maar na 2 jaar is de garantie over en kost reparatie €115.

Wilco 22-05-2015
Geschreven voor: De'Longhi EN 520.R rood

Mooi apparaat, lekkere koffie. Maar niet echt duurzaam. Na 4 maanden deed de Lungo knop het niet meer. Na bijna 6 maanden werkt de opschuimer niet meer. Gaat straks de vuilnisbak in... Jammer

Mr. Acapulco 23-05-2015

Jammer, want die van mij heb ik al jaren en werkt nog steeds naar vollen tevredenheid.
Maar goed dat je nog garantie hebt.
Dus prullenbak is niet nodig.

Roel vd List 28-03-2015
Geschreven voor: De'Longhi EN 520.R rood

Na ongeveer twee jaar een Lattissima Premium EN 720.M te hebben gehad nu sinds iets meer dan een half jaar in het bezit van de EN520.
Een prima apparaat. Makkelijk in het gebruik, prima schoon te houden en geweldige koffie. Ontkalken is ook een makkie. Een hele vooruitgang in vergelijking met de vorige De Longhi.

Lang getwijfeld of het wel weer een DeLonghi moest worden. Onze ervaringen met de EN720 waren belabberd. Ettelijke keren terug naar Nespresso, nog meer keren gebeld met de -overigens uitermate vriendelijke en behulpzame- medewerkers van de helpdesk. Ook het ophalen van het apparaat voor reparatie verliep correct en snel, een vervangend apparaat werd altijd ter beschikking gesteld. Daar lag het dus niet aan. Prima service bij Nespresso. Waar het wel aan ligt is het bedrijf waar Nespresso de apparaten laat 'repareren'. Totaal ongeïnteresseerde medewerkers, niet capabel om bij deze apparaten een correcte foutanalyse te stellen en goed te repareren. Uiteindelijk heeft de prima service van Nespresso ons doen besluiten toch weer voor een DeLonghi te gaan. Tot nu toe zonder enige spijt!

Diggelo 21-02-2013
Geschreven voor: De'Longhi EN 520.R rood

In november 2012 dit apparaat aangeschaft in het zilver. Voorheen maakten we gebruik van een senseo apparaat. Wat een verschil. Omdat ik graag cappucino drink hebben we voor deze machine gekozen. Heerlijk koffie en volop keuze. Mijn echtgenoot wil geen sterke koffie, geen probleem je kunt de sterkte zelf bepalen. Ik gebruik nu cappucino melk van AH, na de nodige testen vind ik dat het lekkerst. Een mooi machine, klein dus makkelijk op het aanrecht te plaatsen. Ik kan geen negatieve punten bedenken. Een absolute aanrader.

petanque 22-02-2013

Mooi apparaat! Vraag: is het schuim bij de bereiding van Cappucino mooi dik? Ik hoorde dat dit bij de Lattissimo dunner is dan bij het opschuimen met een aparte Aerocinno van Nespresso

willemtevreden 04-02-2012
Geschreven voor: De'Longhi EN 520.R rood

Wij hadden een DeLonghi EN660. Daar waren we over de temperatuur ontevreden over en lazen positieve reacties over dit apparaat. Daarom deze aangeschaft met de Nespressokorting van 70 euro. Van de aanschaf hebben we geen spijt van gekregen. Voordelen, melk is veel heter en smaakt veel romiger/beter/steviger/is compacter, maakt aanzienlijk minder geluid, maakt makkelijker schoon en is compacter. Nadelen: heet water voor thee-voorziening ontbreekt. Waterresorvoir is kleiner.

Peet73 15-05-2012

Primeur 10-04-2012

De Espressokorting hoe heeft u die gekregen?
Of zat het bij de verpakking?
Wij willen ook dezelfde nespresso N520 aanschaffen en met een leuke korting is dit meegenomen.

Bram Schlosser 02-02-2012
Geschreven voor: De'Longhi EN 520.R rood

Sinds een paar dagen dit apparaat in bezit, hiervoor had ik een simpeler Nespresso-machientje. Ik ben zeer enthousiast, vraag mezelf af waarom ik dit niet eerder aangeschaft heb. De espresso en lungo zijn van goede kwaliteit, zoals gewend bij Nespresso. Ik merk dat de koffie iets hoger van temperatuur is dan mijn oude machine, de smaak komt beter tot zijn recht. Maar het gaat bij dit model natuurlijk om de cappuccino en latte macchiato. De hoeveelheid melkschuim en espresso is apart in te stellen, maar de standaard instelling is al erg goed. De melkschuim is vol van structuur en dikwijls van betere kwaliteit dan in een cafe/restaurant. Ik gebruik halfvolle, houdbare melk, dit geeft mijns inziens een prima resultaat. Esthetisch gezien, zien de cappuccino's en macchiato's er prima uit en bovenal smaken ze goed.
Gemakkelijker en praktischer qua schoonmaken gaat het maken van een cappuccino niet worden. Voor de smaakpuristen zal een authentiek espressomachine wellicht een betere cappuccino/espresso etc.. maken, maar dit komt goed in de buurt en voor zo'n prijs en gemak, zou ik hem veel mensen aanraden.

jopie15 17-02-2012

Wij zijn sinds eind december ook in bezit van dit schitterende apparaat, brandweerautorood, staat schitterend tegen onze zwarte tegels.
De koffie is heerlijk, we hebben nog wel even gestoeid met het juiste melkschuim. Gebruiken nu halfvolle, langhoudbare melk, direkt uit de koelkast.
Elke bakkie is een feestje!